زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 9:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 381
نویسنده پیام
mtmt آفلاین

ارسال‌ ها1
عضویت17 /4 /1397
سایت های کاربردی
برای شما هم پیش آمده که نیازمند استفاده از خدماتی هستید یا قصد خرید چیزی را برای منزل خود دارید اما به دلیل نداشتن وقت یا حوصله ترجیح می دهید بجای مراجعه حضوری به مغازه یا فروشگاه، از تلفن هوشمند یا لپ تاپتان برای یافتن خدمات یا وسیله مورد نظرتان اقدام نمایید. در این گونه موارد خواندن یک متن درمورد معرفی سایت های کاربردی می تواند کمک زیادی برای صرفه جویی در وقت و هزینه به شما کند. در این مقاله قصد معرفی سایت های مفیدی را در همین مورد داریم:
نیاز به کار بنایی یا تمام کارهای تعمیرات منزل که امروزه با نام بنایی شناخته می شوند یکی از نیازهای متداول منازل است که دسترسی داشتن به یک بنای مجرب که بتواند نیازهای منازل و ساختمان های ما را در اسرع وقت حل کند از مواردی است که می تواند در وقت و هزینه ما صرف جویی کند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه بنایی: www.bannayi.ir
یکی از کارهایی که امروزه برای زیبایی دندان استفاده می شود ارتودنسی است که چون یک عمل زیبایی محسوب می شود نیاز است که در انتخاب متخصصین این کار نهایت دقت را داشته باشیم. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه ارتودنسی: www.ortodensigroup.ir
با شروع فصل باران و برف اولین چیزی که تقاضای آن بالا می رود استفاده از ایزوگاممناسب برای منازلمان است که در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه این کار را انجام دهد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه ایزوگام: www.izoogam.ir
بسیاری علاقه دارند عروس خود را بنا به سلیقه بجای تالارهای وسط شلوغی شهر در باغ تالارهای دلباز حومه شهر برگذار کنند که برای این کار می توانند به سایت زیر مراجعه کنند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه باغ تالار: www.baghtalargroup.ir
هر ساختمان نیاز به برق دارد که برقکاری ساختمان برای کامل شدن روند ساخت هر ساختمان واجب است. رعایت ایمنی های برق و انجام یک کار بی نقص و حرفه ای نیاز به افراد متخصص دارد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه برقکاری ساختمان: www.newbarghkari.ir
پرده اتاق خواب امروزه یکی از فاکتورهای تزئین منزل محسوب می شود که انتخاب آن به سلیقه و نیاز شخص بستگی دارد و برای هر اتاق متفاوت است. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه پرده اتاق خواب: www.pardeotagh.ir
معمولا در ساختمان های مختلف نمای ساختمان بعد از مدتی و بر اثر تابش نور خورشید بر آن یا بارش برف و باران مستهلک شده و خراب می شود و به زمین می ریزد. برای جلوگیری از این کار از پیچ و رولپلاک برای نمای ساختمان استفاده می کنند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه پیچ و رولپلاک ساختمان: www.pichrolpelak.ir
معمولا نام تالار پذیرایی با نام ازدواج پیوند خورده است و تقریبا لازمه هر مراسم ازدواجی است. بسته به سلیقه و محل مورد نیاز هر زوج جوان و فاکتورهای اساسی دیگر تالار انتخاب می شود. البته از تالارها برای برگزاری مراسم مهم دیگر هم استفاده زیادی می شود. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه تالار پذیرایی: www.talarpaziraei.ir
بسیاری یرای ترک اعتیاد بدنبال یک مرکز ترک اعتیاد مجرب هستند تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه به نتیجه مطلوب خود برسند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه ترک اعتیاد: www.tarketiadcenter.ir
یکی از کشورهایی که امروزه توریست های بسیاری از آن بازدید میکنند کشور ترکیه است. این کشور بدلیل اروپایی بودن و زیبا بودن و مخصوصا بخاطر همسایه بودن با ایران، هرساله ایرانیان زادی از این کشور بازدید می کنند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه ترکیه: www.torkieinfo.ir
یکی از دغدغه های هر زوج جوانی برپا کردن مناسب و درخور مراسم عروسیشان است تا سناریویی که برای عروسی چیده اند را به بهترین نحو انجام دهند. در این گونه مواقع بهره بردن از تشریفات عروسی راهکار مناسبی برای پیش بردن هرچه بهتر کارها است. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه تشریفات عروسی: www.aroosinew.ir
یکی از پرکاردبردترین لوازم در برنامه های تفریحی چادر مسافرتی است که ما را در برابر آفتاب یا برف و باران محافظت می کند. این چادرهای مسافرتی در طرح ها و اندازه های مختلف و متناسب با هر سلیقه ای موجود است. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه چادر مسافرتی: www.chadormosaferati.ir
یکی از خدماتی که خانم ها بیشتر مخاطب آن هستند خدمات ناخن است که خدمات متنوعی را متناسب با هر سلیقه ای و با مناسب ترین هزینه ارائه می نماید. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه خدمات ناخن: www.khadamatnakhon.ir
یکی از تجهیزات پرکاربرد برای استفاده در هر ساختمان یا پارکینگ یا درکل هرجایی که لازم است عبور و مرور در آن بصورت کنترل شده انجام شود، راهبند است. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه راهبند: www.rahbandstore.ir
موسیقی هنری است که وجود ندارد انسانی که از شنیدن آن لذت نبرد. برای لذت بردن از یک موسیقی تنها کیفیت موسیقی کافی نیست، کیفیت پخش کننده موسیقی و بخصوص استفاده از ساب ووفر هم نیمی از لذت گوش کردن به موسیقی را فراهم می آورد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه ساب ووفر: www.subwoofershop.ir
معمولا به دلیل تعمیر منزل یا عوض کردن دکور و شکل منزل و یا تنوع، سرامیک منزل را عوض می کنیم. این کار معمولا از کارهایی است که لازم است هم در اسرع وقت و هم با دقت بالا انجام بشود، به همین دلیل نیاز به افرادی مجرب برای پیاده سازی دارد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه سرامیک: www.seramikstore.ir
بسیاری از مواقع با حشرات موذی یا آفات روبرو هستیم که لازم است آن ها را از بین ببریم. سمپاشی یکی از کارهای تخصصی است که لازم است طوری انجام شود که مقدار سم و نوع آن علاوه بر اینکه حشرات موذی یا آفات را از بین ببرد، ضرری برای انسان یا محیط یا محصول نداشته باشد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه سمپاشی: www.sampashigroup.ir
برای محافظت از ملک لازم نیست حتما از تجهیزات الکتریکی گران قیمت استفاده شود. می توان این کار را بسیار ساده ولی مطمئن و با کمترین هزینه نسبت انجام داد، بدین منظور از محافظ شاخ گوزنی می توان استفاده کرد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه شاخ گوزنی: www.shakhgavaznishop.ir
قایق بادی یکی از وسایلی است که برای تفریح و یا کارهای آزمایشی از آن استفاده کرد. این وسیله با اندازه و کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه قایق بادی: www.ghayeghbadi.ir
کابینت امروزه نه تنها یکی از امکانات کاربردی آشپزخانه ها، بلکه یکی از تزئینات منزل محسوب می شود که بنا به سلیقه و نیاز هر شخص می توان از مدل های متنوع آن بهره برد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کابینت: www.kabinetgroup.ir
در هنگام خرید خودرو و برای جلوگیری از کلاهبرداری افراد سودجئ لازم است که بررسی فنی برروی خودرو انجام شود تا خودرو گران تر از قیمت واقعی آن خریداری نشود. یک کارشناس خودرو و رنگ خوب در این زمینه می تواند کمک زیادی به ما بکند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کارشناس خودرو و رنگ: www.karshenasekhodro.ir
یکی از عمل های زیبایی رایجی که امروزه در کنار عمل بینی و پوست و دندان انجام می شود کاشت مو است. این کار نیز از جمل کارهایی است که نیاز به یک متخصص دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کاشت مو: www.kashtmoocenter.ir
کاغذ دیواری یکی دیگر از مواردی است که در کنار کاربرد مفید آن در منازل، به عنوان یکی از اجزای تزئئینی منزل بکار می رود. کاغذ دیواری ها امروزه در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبایی در بازار موجود است. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کاغذ دیواری: www.kaghazdivarishop.ir
شب عروسی از خاطره انگیزترین و بیاد ماندنی ترین شب های زندگی هرشخصی است. در این شب هرکس دوست دارد بهترین مراسم را فراهم کند. یکی از فاکتورهایی که در این شب می تواند به زیباتر شدن این شب کمک کند کرایه ماشین عروس لوکس و شیک است. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کرایه ماشین عروس: www.kerayemashinaroos.ir
یکی از خدماتی که در ساختمان ها و تالارها و خانه های بزرگ لازم است انجام شود عمل کفسابی است که جلوه زیبایی به خانه می بخشد و باعث چشمگیر و دلباز شدن خانه می شود. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کفسابی: www.kafsabigroup.ir
با رسیدن فصل گرما استفاده از وسایل خنک کننده رواج پیدا می کند که در این میان کولرهای گازی طرفداران خاص خود را دارند. کولرهای گازی در اندازه و ظرفیت ها و مدل های متنوع در بازار موجود می باشد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه کولر گازی: www.koolergazishop.ir
کی دیگر از وسایلی که علاوه بر کاربرد آن نقش مهمی در تزئین خانه یا تالار دارد لوستر است. انتخاب یک لوستر مناسب علاوه بر زیباتر کردن خانه یا تالار باعث چشمگیرتر شدن محیط می شود. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه لوستر: www.loostershop.ir
برای پختن یا گرم کردن بسیاری از غذاها و کیک ها لازم است از مایکروویو استفاده شود که این کار را با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن برای ما انجام می دهد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه مایکروویو: www.microwaveshop.ir
مبل یکی از اجزای لازم هر منزل و تالار و ساختمانی است که بنا به سلیقه و کاربرد هر محل و با توجه به تنوعی که در ساخت آن وجود دارد و مدل های مختلف آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه مبل: www.moblworld.ir
قطعا یکی از خدماتی که در هر ساختمان مسکونی یا تجاری بسیار موردنیاز است نظافت ساختمان است. بدین منظور شرکت هایی برای رفع این نیاز وجود دارند. بدین منظور سایت زیر را با شما به اشتراک می گذاریم.
سایت فعال در زمینه نظافت ساختمان: www.nezafatsakhteman.ir

یکشنبه 17 تیر 1397 - 19:33
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :