زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 760
نویسنده پیام
bijanmoradi آفلاین

ارسال‌ ها2
عضویت26 /4 /1397
تشکر شده1
آموزش کامل گوگل وب مستر تولز
همانطور که می دانید یکی از بهترین ابزارهای مدیریت سایتی که گوگل ارائه کرده است گوگل وب مستر تولز است. شما توسط این ابزار حرفه ای و کاملا رایگان می توانید وب سایت خود را به گوگل معرفی کنید و آن را مدیریت کنید.


آموزش کامل گوگل وب مستر تولز

توسط این ابزار مدیریتی می توانید از مشکلات سایت خود با خبر شوید. مثلا اگر در ساختار وب سایت شما از نظر برنامه نویسی مشکلی وجود داشته باشد گوگل دقیقا به شما می گوید کدام یک از صفحات سایت شما مشکل دارد.
یا اینکه ممکن است تعدادی از صفحات سایت شما تکراری باشد. چه از نظر عنوان و چه از نظر متا تگ ها. هر موردی که در سایت شما تکراری باشد را به شما گوش زد می کند.
همچنین توسط این ابزار محبوب وب مستران می توانید سایت هایی که به شما لینک داده اند را ببینید. می توانید از تعداد بک لینک هایی که از هر سایت گرفته اید با خبر شوید.


در گوگل وب مستر تولز خود می توانید تعداد نمایش ها و کلیک ها بر روی سایت خود را در نتایج جست و جو ببینید. همچنین تمام کلمات کلیدی مربوط به سایت خود را می توانید مشاهده کنید. یعنی کلمات کلیدی که کاربران شما از طریق آن ها سایت شما را در گوگل پیدا کرده اند و وارد سایت شما شده اند.
از طریق گوگل وب مستر تولز می توانید به گوگل ثابت کنید که نویسنده اصلی مقالات سایت شما دقیقا خودتان هستید. برای این کار می توانید آدرس صفحه جدید ایجاد شده در سایت خود را به گوگل معرفی کنید تا سریعا آن صفحه را برای شما ایندکس کند. بعد از این کار اگر هر کسی آن صفحه از سایت شما را کپی کند و در سایت خود قرار دهد کپی کار محسوب می شود. چون محتوای آن صفحه برای شماست و شما این قضیه را قبلا به گوگل گفته اید.
در این ویدئو نحوه کار با گوگل وب مستر تولز را به شما یاد خواهم داد و تمام قسمت های مهم این ابزار را به شما معرفی می کنم. پس این ویدئوی کامل را به هیچ وجه از دست ندهید.

هم اکنون می توانید ویدئوی آموزش کامل گوگل وب مستر تولز را به صورت آنلاین از وب سایت همیار وب مشاهده کنید


http://hamyareweb.co/google-webmaster-tools

سه شنبه 26 تیر 1397 - 11:33
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از bijanmoradi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: church &
church آفلاین

ارسال‌ ها1
عضویت30 /1 /1398
تشکرها1
پاسخ : 1 RE آموزش کامل گوگل وب مستر تولز
کتاب چراغ ها را من خاموش می کنم رمانی ایرانی به نوشته زویا پیرزاد است .چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم اسم داستان زیبایی می باشد که به دست نشر مرکز به انتشار رسیده است.
چراغ ها را من خاموش می کنم یکی از پرفروش ترین رمان های معاصر است. شاید بتوان مدعی شد که برای اولین بار در این رمان بود که یک نویسنده زن ایرانی از تردیدهای یک زن متاهل نوشت. قهرمان کتاب زنی است که با ورود یک غریبه به محل زندگی اش و توجه ای که این مرد شاید ناخودآگاه به او دارد دچار یک شک و تردید در برداشت خود از زندگی متاهلی خود می شود. فضای رمان که آبادان قبل از انقلاب است و ارمنی بودن شخصیت های رمان به جذابیت های روایت چراغ ها را من خاموش می کنم افزوده است.
رمان چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم در مورد زندگی چند خانواده ارمنی ساکن آبادان که اغلب کارمند شرکت نفت هستند می‌باشد! داستان به سبک زنانه و از زبان شخصیت اصلی داستان، زنی خانه‌دار به نام کلاریس بیان می‌شود و مشکلات و گرفتاری‌های همیشگی زنها را سوژه نوشتن قرار می‌دهد.
در رمان «چراغها را من خاموش می کنم» با یک داستان خطی و کلاسیک طرف هستیم. زویا پیرزاد به خوبی توانسته است حس یک رمان زنانه را به خواننده انتقال دهد و القا کند. اشاراتی که در طول رمان به جزئیات شده است و توصیفات ریز و دقیقی که تنها از یک ذهن زنانه می توان انتظار چنین توجهی را داشت، این مسأله را تایید می کند. زویا پیرزاد در این رمان بیشتر توجه خود را به یک زن-مادر و خصوصیات و رفتارهای این طیف از زنان معطوف داشته است؛ زنانی که عاشق خانواده هستند و آنقدر خود را غرق در مسائل خانواده کرده اند که در آن ذوب شده و خود را به کل فراموش کرده اند. زنانی که بعد از مدتی یادشان می رود که اصلا خودی هم وجود دارد و احساسات، تمایلات، خواسته ها و ارضای نیازهای خانواده بیشتر از شخص زن-مادر مهم می شود. مثلا در جایی از داستان کلاریس (راوی داستان) با خودش می گوید: «در این هفده سال چند بار ظرف های صبحانه تا عصر نشسته مانده بود؟ شاید فقط یکی دو بار در ماه های آخری که دوقلوها را حامله بودم.». کلاریس زنی میانسال است که ۱۷ سال از ازدواج او با آرتوش می گذرد. آنها صاحب سه فرزند به نام های آرمن (۱۵ ساله)، آرمینه و آرسینه (دوقلوهای شیرین) هستند. آرتوش در شرکت نفت در آبادان کار می کند و اتفاقات رمان نیز در آبادان می افتد.
درباره زویا پیرزاد
زویا پیرزاد (زاده ۱۳۳۱ در آبادان) نویسنده معاصر ارمنی‌تبار ایرانی است که از مادری ارمنی تبار و پدری روس تبار به دنیا آمد، در همان جا به مدرسه رفت و در تهران ازدواج کرد و دو پسرش ساشا و شروین را به دنیا آورد.او در سال ۱۳۸۰ با رمان «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» جوایز مهمی همچون بهترین رمان سال پکا، بهترین رمان سال بنیاد هوشنگ گلشیری و لوح تقدیر جایزه ادبی یلدا را بدست آورد و با مجموعه داستان کوتاه «طعم گس خرمالو» یکی از برندگان جشنواره بیست سال ادبیات داستانی در سال ۱۳۷۶ و جایزه «کوریه انترناسیونال» در سال ۲۰۰۹ شد. وی از معدود نویسندگان ایرانی ست که تمام آثارش به فرانسوی ترجمه شده است.خرید کتاب

انیس کنج تنهایی کتاب است

فروغ صبح دانایی کتاب است
جمعه 30 فروردین 1398 - 16:34
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :